Wednesday, May 30, 2012

anuar zeng :'(

penat . eh lupa .

hey assalamualaikum eberibodehh .

pagi semalam pergi wedding sepupu . sedih tau tak sedih . let's call him angah k . angah muka macam anuar zeng ah . serious . umur sama dengan abang mudin , 25 . okay tak kalau match dengan aku , 17 . okay kan kan . hihi . 

aku suka tengok dia . comel gila tauu . tapi dah semalam wedding dia . kau faham tak perasaan aku sekarang ni faham tak faham tak ?? k tak payah cemas sangat sampai kena ada dua tanda soal .

tiap tiap tahun memang aku tak pernah miss pun pergi raya umah che su ( mak dia ) . tapi aku tak rapat pun . malu eheh . dengan kak long , abg pi , abg mudin , si angah tu rapat pulak . kau memang tak sayang aku angah *sebak* .

alang , kembar angah . muka sama . means sama macam anuar zeng jugak . omey nya memang takleh lawan dengan budak laki kelas aku . ekhhh . 

semalam alang salam dengan abah , mak . alang , awak tahu tak mak kite tu mak sedara sabit awak je ? maana boleh salam . kalau kita kawen , boleh saya ajar awak . kan ? highlight perkataan KALAU . sobs . alang pun dah ada calon . saya ni macam mana alang ? haa ? haa ? haaaa ?! dah .

usai kenduri , terus ku pergi ke kemaman membawa hati yang lara . 

phew .

act pergi kemaman nak jumpa abg pi . then nak gi popular . wehuu .

lepas pergi rumah abang , terus pergi mesra mall . act bukan nak pergi mesra mall sangat tapi nak pergi popular . dalam mesemol tu ada popular kau faham tak senah oi .

"abah , berapa bajet ?"
"bajet ?"
"yela . bajet nak beli buku . hihi ."
"erm . sukati ."
"weeeee ." *berlari sibbaik tak langgar rak*

i've got this :)

dekat nak maghrib , bertolak pulang . 

letih jugak eh . letih apa pun aku tak tau la . letih makan , letih cakap sesorang . letih fikir pasal kau . letih layan lagu jiwengxz . hahaha geli .


adik mek
hati ada parut .

2 comments:

  1. weh , borrow "one or two things i learned about love" tu :D

    ReplyDelete