Thursday, December 01, 2011

ini memory . rainbow words of the year ! 2011 .

hey assalamualaikum eberibodehh

kau tahu , time aku busy dengan exam bagai , aku coret kat jurnal hitam aku :))

2011 . banyak sangat memory . bila diingat balik , macam sedih .
kenapa 'rainbow words' ? sebab ia buat aku sengih lebau lebau . buat aku ah-ngau ! haha

these are my rainbow words
- suara kau macam kartun .
- bila maddi jane nak buat lagu baru ni ?
- anak abah .
- ceh . aku baru nak test kau .
- aishiteru
- kau baik . aku tahu .
- kita geng biskut .
- nicky ! kata nak belanja chipsmore !
- awak comel gilaa .
- kau budak perempuan paling cute pernah aku jumpa .
- bella , tumpangkan orang . hee .
- kalau saya berdiri tepi awak , saya rasa macam awak jinjingkan kaki .
- nakal suara bella tadi .
- kak dek vs adikmek .
- hey comel !
- cute suara awak .
- comel kamu buat muka macam tu tadi .
- memang awek levis ah .
- assalamualaikum makcik .
- kasut mat rock .
- muka adikmek comel macam abah .
- kakak comel !

classmate aku baca benda alah ni dalam jurnal hitam aku . then dia tanya 

"eh apa ni bella ? kau ambik dari novel ke ?"

haha sian kau kawan . jadah ah aku nak kutip satu satu dari novel ? heh .
ini memori aku . fullstop :))

adikmek
meow :3

No comments:

Post a Comment