Sunday, May 29, 2011

h o l i d a y la sangat ~! part II

cess~ tajuk entry cannot go la ! ingat Somebody To Love ke nak maen part2 ni ? err,, somebody to love tak habis lagi. *muka insap*
eh hari jumaat baru ni aku pergi pesta buku kat TTC. ecely kawan aku yang bagitaw masa hari khamis tu pasal pesta buku ni. oh kalau bab2 ni jangan cerita kat aku. sumpah aku meroyan nak pergi sane. balik sekolah terus cakap kat abah " abah, ada pesta buku kat TTC. jom pegi pesta buku ! " *sambil sengih2* abah jawab " oh beres. sekarang pun boleh nak pergi ". wah bersyukur nye aku dapat abah yang super duper sporting ! aku pergi   time lepas solat jumaat. sampai2 kat sane abah bagi sekeping not duit bernilai bla bla bla. wah terkejut jugak aku. overexcited ! oh aku macam nak gila tengok buku2 kat sana. banyak giles aku borong buku ! kalau buku keluaran PTS tu jangan cakaplah. memang banyak ! intention aku pegi sana nak cari buku ala ala PTS tapi yang english version punya. ada tu memang la ada tapi yang dah diterjemahkan. *sedikit terkechiwa*. sekarang buku2 yang aku beli tu dah tersusun rapi dahh kat dalam bilik. sayasuka sayasuka
hari jumaat dah pergi, semalam pun pergi and malam ni pun nak pergi lagi ! yay !
cuti ni aku tak pergi mana mana pun. duduk kat umah buat aje la apa yang patut. jadual harian ? hah tak payah. bukannya aku ikut punn. better aku rancang aje aktiviti harian aku kat dalam kepala ni hah. aku suka macam tu. kalau aku buat jadual, buat ponat den ajo hah. *tetibe teringat kat kawan N9 aku*. malam ni aku ingat nak blogging lagi. cuti sekolah, rajen lah kann. haha

daa~
=D

No comments:

Post a Comment