Monday, May 30, 2011

waddehel !

haha. tetibe aku teringat tang cerita hantu kak limah. tu yang tetibe tajuk 'waddehel !' tu. *bagi can aku gelak jap*. huahauhau
again, 'waddehel' to my ex-BFF. euw bff sangat. geli aku. dulu la konon konon bff la sangat. aku yang salah. salah sebab senang2 je bagi award BFF kat kau. nyampah aku. yeah masa mula2 aku admit yang mulut kau jahat. aku masa tu macam 'oh ok la' sebab dia tu pun duk kelas corot la jugak kan. aku faham. tapi bila dah lama lama naik nyampah aku. euww. siyez aku rasa macam nak cibai time tu jugak. 
"kau sangat melampau" <--- nah ayat imut untuk kau
kengkadang aku benci ngan semua orang except my family. aku sayang jannah je *mmuah janah sikit*. ingat aku bahagia stay dekat kelas aku yang ala2 vogue tu ? tolong ar. better aku pindah SMK sri payong and mula hidup baru. pergi sekolah naek beskal pun boleh !
untuk seorang budak lagi pun 'waddehel' jugak. nyampah aku. elok2 aku dah anggap kau kawan. tapi kau yang mula dulu. sakit kau tau tak. sakit !
"kau macam chipsmore" <--- ayat comell untuk kau kawan !
so, aku tak harap pun ada BFF segala ni. aku duk kat sekolah pun sorang2 ape. setakat kawan biase2 tu banyak la.

daa~
=D

1 comment: