Saturday, August 04, 2012

me is ayu aww .

hey assalamualaikum eberibodehh

siriyes aku rasa bapak ayu tahap giga dah neh . pagi tadi pegi pasar dengan baju kurung . sampai sekarang pun baju kurung lagi . tidur tergolek tadi pun with baju kurung . mak apa ni ?

act saje je buat buat gempak . hahaha . takat pakai baju kurung pun nak kecoh pahall .

abang najmuddin balik harini . yeehaa *goyang inulx* .

susahnya jadi remaja ni . jadi budak berusia mencecah 17 tahun . haih jangan mengeluh . semua tu perlu dilalui . ni baru 17 , bukan 27 . 27 nanti nak fikir kaweng segala bagai pulak . HAHAHA . kenapa perlu di caps-lockkan ? kenapaaa ??

aku benci 17 tahun . tapi ada manisnya . siriyes , manis lebih banyak dari pahit . semua tu pasti aku rindu nanti . PASTI . ok ini perlu di caps-lockkan .

17 tahun ni la banyak aku kenal manusia . kenal awak , kau , dia , orang tu , orang ni , kau yang ada style , kau yg macam dude herlino , kau yg salu kena bahan , kau yg gelak mcm org tak sedar diri , kau yg comel .
eh ada ke yg comel kat kelas aku tu ? huweks .

17 tahun ni jugak hati aku banyak kali sakit . sampai koyak rabak . sampai macam tu tahu . kau la yang buat . heh dasar hingusan .

kalau  kau baca entry ni , kau mungkin tahu . tapi mustahil . sangat mustahil .

17 tahun ni aku mula rasa sesuatu . aku cuba untuk hindar jauh jauhh . sebab aku tahu ia memudaratkan . aku kan rock .

astarghfirullah . maaf ya Allah .

adik mek
HACKS

7 comments: