Sunday, August 05, 2012

stalkers vs haters

hey assalamualaikum eberibodehh

entah . taktahu nak kata apa . kontroversi sangat ke entry aku sebelum ni ? aku rasa normal . baideweii , aku ni tuan tanah kedaung .

siang tadi kat sekolah . perlu ke bash aku centu ? entah aa . satu je kat fikiran aku tadi . korang semua kuno . sorry , tapi pemikiran korang macam budak darjah satu .

ingat time darjah satu dulu ? pantang rapat siket mula la haaa timah kapel ngan dolah . pastu gelar gelar sampai setahun . aku rasa entry aku tu bukan merenyam sangat . aku ni 17 tahun . ada hati ada perasaan .

ingat . aku buat blog bukan sebab nak publisiti ke retis kepe . aku nak tulis hal kehidupan seharian aku . kau nak baca aku tak kisah . tapi perlu ke menganjeng sampai ke sekolah ? perlu ke ? perlu ke ? aku tak paksa kau baca . kau yang follow updates aku . means kau ni stalker . 

blog aku ni blog sampah je . langsung tadak manfaat kat orang lain . diri aku je . aku buat blog ni , bukan kacau orang . jadi kau tak perlu susah susah .

i need readers , not spreaders 

kau yang selama ni tak pernah tahu menahu akan kewujudan blog aku ni , boleh tanya aku centu tadi . aku dah dapat hidu perangkap kau . aku bukan bodoh .

hormat sikit la privasi org lain 

serious sekolah tadi dari pagi memang best . syiok gila sampai aku tak berhenti ketawa berdekah dekah dari time chemiyo , addmath , biology , arabic . tapi bila kau tanya " sabila tulis apa kat blog semalam ?" , titiba mood aku mati . kau bunuh jiwa aku . nada kau memang menyindir . kau dah tahu , lepastu kau buat buat tanya .

" sukati aku la . blog aku " -me

aku jawab tu je . terkilan sebenarnya . 

aku tahu budak tu yang sebarkan . heh dasar mulut koyak . skati aa . langsung tak luak . 

bukan sampai tahap aku nak delete blog . banyak memori yang disemat kat sini . aku ambik keputusan untuk tukar link . sorry korang , dah tadak benda untuk kau umpat . InsyaAllah kau tak kan jumpa 'poppyimut' lagi ;)

adik mek
KUNO + DARAKS 

3 comments: