Saturday, December 08, 2012

beloved :')


sumpah , aku takut kehilangan 
aku tak reti nak sayang org 
sekali aku sayang , sampai mati aku sayang

aku tanak syg lebih lebih
sebab tu aku mcm acuh tak acuh 
bukan aku tak syg 
bukan

bukan

well , benda lepas dah sgt menyakitkan


kak dek  ;

semua pasal kakak org tahu tau ? tapi org tadak kekuatan nak text , call kakak . nanti nangis . bile dah nangis nak cakap acane ? but now , taleh tahan dah . serius sedih bila teringat balik dulu dulu . 

sekarang . kakak sakit lagi kan ? buat treatment sana sini . sorry tak jd macam dekya , mcm yg lain . yg selalu ada dgn kakak . yg selalu bg kata pendorong . yg selalu jd bahu dan telinga kakak . maaf . org tak sanggup nak dengar . org tak kuat . hati ni rapuh . sangat .

org tanak nangis 

tapi skrg dah melekit kibod

kakak , please kuatkan semangat . tolong ? 

walaupun sy tiada di sisi awak , insyaAllah Allah titipkan doa dari sy untuk kakak .

ingat , sampai bila bila org sayang kakak . even kite tak penah jumpa , tapi rasa syg ni kuat sangat . sejak first comment " jum kenal ? " tahun 2011 haritu , syg ni dah tertumpah dekat awak ;)

walau sy tak tersenarai dalam 'list sayang sayang' awak *hahaha joke* , tapi tempat kakak ada dalam hati sy . dekya pun . 

kakak + dekya = le' kesayangan 

sy tak reti nak tunjuk sayang tu . well , tak semestinya kena tunjuk kan ? sayang tu kita rasa , kita serap .

sy tak rasa kakak akan baca ni . 

but its okay 


as long as my du'a always with you ,

insyaAllah sayang itu akan selamanya .


p/s ; gambar curi lame dahh ;p


adik mek
nur athirah

4 comments:

  1. insyaAllah . Allah always together . just dun lose hope :)

    https://www.facebook.com/EDazzleShop?bookmark_t=page

    ReplyDelete
  2. Akak, tolong kirim salam kat akak Nawal. Cakap kat dia, "be tough. Allah sentiasa bersama orang yang tabah" ;)

    ReplyDelete