Saturday, December 15, 2012

Hotsentap


" Ha , ada org berkenan dengan anak kau si Din tu "
" hah ? sapa ? "
" anak aku . boleh pulak dia tanya aku Din tu dah ada yg punya ke belum . aku jawab dah nak kawen dah punn "


angkatan macik dah gelak sakan 


aku yg tengah melantak bubur kacang macam nak tersembur tang tu jugakk 


seingat aku , anak macik tu tengok abg time raya haritu jeh . takan terus sangkut kut ? 


Aliaa Amirah - Najmuddin


see ? kemain gebang gebang tunjuk sijil kursus kaweng 


haritu ; mak - aku

" mak , abg mudin dah nikah ! "
" hah ?! "
" ehe . tak le .kursus kaweng "
" Allahh . tak nyempat . laku ke sijil dia kalau ambik kat Indonesia tu ? "


err . kesian kakak tu . jangan patah hati sudah 


adik mek
Najmuddin Mohamad

5 comments:

  1. comeyyyy sangat blog awak nnie..
    hehehe..
    salam perkenalan..
    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. aini :

    haha . biase je pun . temaseh :) salam perkenalan .

    ReplyDelete