Monday, November 29, 2010

2nd day pulleekk..

assalamualaikum....bleh sy masokk...

2nd day,,aku pegi kem td awl gile td,kol 7..!kalah awal ashaari u..beselah,pegi ngan abah aku.nak buat camano,,t'pakse lah ikot abah nak pegi keje.bile aku sampai,takde lah pulak pak guard pustake yang ensem lagi sempoi tu mewawancara aku apesal mari awal sgt..rilek ah beb..aku duduk je la kat atas bangku situ.ade la dalam sejam kot aku nunggu.ye lah,kelas start kol 8.30.aku nak citer pasal pengisian ari ni..bez la jugak kot.tapi kalau nak dbandingkan dgn smalam,sure smalam lg bez..aku ghase kurengg bez la ari ni + ngantok plak tuh.mungkin bile dah b'pcah kpada due group ari selasa ni,bez skit kot.tak selesa plak tuh.group aku nanti mr cheam tu jugak yang ngajo.harap2 bez..kalo tak,,sio2 je la rm200 abah.bile aku ghase ngantok td,,cpt2 aku sedarkan diri aku yang bukan murah abah aku byr..sumenye ntuk pastikan aku maher english.sdeyh taw..!!aku bukan anak lord okeyhh.mate aku yang sedia bolat nih pown cpat2 membolatkan dirinye.kire aku nih anak mithali lah jugakk.tadi kitorang cume buat icebreaking session,,(google yer kal0 tak taw,pmalas tol laa..)pastu care sbutan yang btol.tongue twister pown ade gak.b'belit2 lidah aku.satu yang aku ingat : she seels sea shells on the sea shore.meh pakat kate ramai2..!!banyak lagi laa..

No comments:

Post a Comment