Thursday, November 25, 2010

kem..kem..kem..

assalamualaikum dan salam 1 planett..

hamboiihh,,kemain bagi salam cengituu..!
baru2 ni,,abah aku ade tepon dari pejabat.dye bagitaw yang aku kena pegi kem.kem english.dye dah daftarkan aku pown..nak tak nak aku WAJIB,,WAJIB okeyy pegi kem tu.mase abah bagitaw tu,dalam ati aku nih hancur luluh,lumat gile..gambaran lumat di sini adalah sepeti mak2 kite menumbuk sambal belacan untuk dimakan bersama ikan singgang yer..nyiahhahaa..!!nak je aku bagitaw 'abah,,orang malehh ah nak gi'.cesh sabila,,ape ko hengat abah kaw tu bagi sangat ke??mau aku boleh 1 bebelan free..yer lah,,dah aku ngah sodap2 duk landing kat umah ni,tetibe nak  pegi kem.spoil my holiday jew laa..!!tapi bile aku fikir2 kan dan selamat beramal,ok gak aku ikot kem ni.leh gak aku memaher zein kan diri aku bab2 english ni..and for ur information,,kem ni mule dari 27/11-9/12.fuhhh..!!lame gilerr..tapi ok laa..lgipown dah lame aku tak pegi kem2 ni..mase sekolah rendah ade laa.

cop2..!stop citer pasal kem,,berbulu dah telinga aku nih..=P

 wahai cermin sakti,,bagaimanakah ghupenye org yang wajib pegi kem tersebut..??

                      nahh,,hambek kaw..!!
           (dah macam hantu jerangkong plak aku nengok..)


k,,chow..nanti aku citer pasal xtvt aku kat kem tu okehh..

2 comments:

  1. nice blog.., sy follow blog awk., follow blog sy ek ?? thanks..

    ReplyDelete
  2. ok,,thx coz sudi follow blog udus sy ni..
    hehe..

    ReplyDelete