Monday, November 29, 2010

3rd....day

salam 1 malaysia..!!

haa,,ari ni bez sikit dr smalam.coz aktiviti ari ni memerlukan kite berkomunikasi.skarang ni aku ghase dah takde mane prasaan nervous kat dalam diri aku nih.bagus la kan..aktiviti ari ni pown pasal nak betulkan sebutan kite.camne nak bezakan antara 'th' ngan 't' dan banyak lg laa.contoss : torn and thorn.tapi aku nak mengomen skit la pasal kem ni adalah makanan die yang tiap2 ari tak bez.bukannye nak merungut (dah mrungut pown) tapi tak puas ati mane la kan dah la bayar mahal2,,pastu makan pulak cume 1 kali je sehari.ari ni makan bihun goreng.masin gilllerrr..!kalo yang ade darah tinggi sure kena tahan kat wad.oleh kerana lapo,,bedal aje laa.bile abes je class kol 1 tadi,trus pnjangkan kaki ngan ainul pegi kfc.fuhh,,abes diet aku..!balik nanti kena buat bangkit tubi beriban-riban kali nih.oit,,mati la aku..!tetibe je ak ghase cam nak cpt2 aje kem nih abes.tak enjoy mane pown..ari tu mase mule2 masuk,,cakap fun learning.tak fun2 eyh..bese2 je..

k,,daa.....
=)

No comments:

Post a Comment