Wednesday, November 10, 2010

ari ni besday aku

assalamualaikum...
semalam aku ade bgtaw ari ni besday aku kan...kan3x..so,,sanah helwah ya sabila..!!(ustazah maznah,tengok r ni,saye speaking ba ni!)ramai orang wish kat aku,,ye laa kan zaman ber'fesbuk' skarang ni..tak nyempat2 aku nak ucap thanks..tapi,kesian kat aku,takde pown orang nak bagi adiah..hukhukhuk..(nanges sambil kesat air mata ngan ujung lengan baju)oit sabila,,ko jangan nak buat drama hindustani ko kat sini okeyyy...macam la slame ni ade orang bagi ko adiah..hihi..=).ye tak ye jugak..jadi,aku mengambil keputusan ntuk buat adiah ntuk diri aku sendiri.tengok bawah ni..
      tadaa...........comey kan3x....mesti la comey,sebab aku yang buat..


cakap pasal ari lahir ni,seingat aku la,,selama aku hidup 15 tahun ni sekali aje kot yang aku celebrate.alaah,,aku pown tak kesah la pasal ni.bagi aku,ni semua tak penting.kekadang tu aku biarkan aje tarikh 10/11 tu berlalu..tak kesah pown.haa,,aku pown ade adiah satu agi ntuk diri aku sndiri..
                                                                       tadaaaaa...................!!!!!!!!!!!!!!!


ok,tuan2 dan puan2 ye..
conclusion:tak usah la dok sibuk2 nak celebrate ari lahir ni..takde maknenye....!!
k,,choww..

No comments:

Post a Comment