Thursday, November 11, 2010

chenta ku terhadap 'J'..

yupp,,aku amat chentakan kau 'J'....!!waa,,,sabila buat pengakuan eksklusif wooo...J mane ni??adekah johan,,johari,,jojo or jalil(owh,,alangkah tak besh nye name..)sory2..J tu justin bieber la ngok..!!takde mase dan maknenye kalau aku bercintan-cintun dengan orang laen ni..aku mule minat kat justin bieber ni tahun ni,2010.1st,,aku dengar lagu BABY.fuyyyoooo,,memang lazat berkrim disukai ramai...memang aku tangkap jiwang r dengan lagu tu.then,,aku mule mencari video clip BABY kat you tube(thanks a lot you tube,,mmmuah.!)memang menjadi rutin harian aku sebagai seorang student kat smkadg ntuk tengok video clip tu(insyaAllah,pengetua tak bace blog aku..)aku siap boleh hafal lagi lirik lagu ngan video clipnye...aku,,kalau dah fanatik dengan satu2 lagu tu,,memang aku...eeii..memang aku tu ah...!!(amende ney sabila..)dan sebagai tanda chenta aku kat justin bieber ni....

 justin,,tengok,i buat spesel ntuk you ni..=)

haa,,bertungkus lumus aku buat lirik ni taw!(eceh,,propa la ko ni!)aku pown gantung kat dinding bilik abang aku.tujuannye adalah ntuk promote justin bieber kat abang aku bile die balik cuti nanti..bile abang aku balik,,aku pown berkempen dengan gigihnye pasal justin bieber,siap nyanyi lagi,eenie meenie lah,one less lonely girl lah kat abang aku ni.tapi,,durjana sungguh abang mudin..die telah merendah-rendahkan justin bieber aku...!!!bengkak hati aku ni taw..!!bukan itu sahaja,die juga telah menghina name 'justin bieber' dengan menyebut justin bibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr..(carenye menaikkan bibir atas 2cm ke atas dan menurunkan bibir bawah 2 cm ke bawah)walaupon begitu,aku tidak berputus asa.aku tetap meminati justin bieber.tadi abang mudin,,bile abang pie aku balik(dah kawen..)aku promote justin bieber kat die..die pulak termakan hasil promotan aku ni dan hasilnye die juge minat kat justin bieber ni..!!huiishh,,memang best lah,,nyanyi same2..dan,,1 hari tu isteri die(kak fishah)tanye la kat abang pie ni..

          kak fishah: minat ke kat justin bieber..??
          abang pie:  minat..
          kak fishah: bagus ah,,nanti anak lahir putih cam justin bieber..hehe..=)
          aku(menyampuk): bukan putih cam justin bieber je,,rambut pown jadi cam justin bieber.hakhak..!



aku nak maen game jap..

No comments:

Post a Comment