Wednesday, December 01, 2010

5th d...a....y...

hoi..!!

pagi tadi kann,,aku bangun lambat giler..!!mujur mak ngan abah aku tak sedar...kalau x,,mati aku.taw kol brape aku bangun..???kol 6.20.memang trkezut biawak la aku mase bangun tadi.ak trus pecut ke bilik air.5 minit je.wakakaka...!!tkpe,,asalkan ak mndi.fuhhhh...smalam aku tak update ntuk 4th day kan.coz aku rase takde ape pown yang menarik yang leh aku citer.same je stiap hari..makin boring ade le..TEKANAN..TEKANAN..!!!!padahal kalo aku duk umah men ps2 okeyy gak.dari pegi kem camni.uwwwweeeekkk...!!!kat kem tu ade la 4 orang budak ni,,cam 1 malaysia geng la.ntah macam mane aku leh terselit cinonet kat tmpat dduk diorang.tu aku tak kesah la.aku ingat walopon aku ni bukan ajk kelab diorang,,dah aku duk kat situ leh gak kenal2 ngan dye..tapi diorang wat dekkkkk je.selebar-lebar senyuman dah aku bagi kat dye.lantak lah.cam aku kemaruk sangat nak kenal ngan ko.lpas ni sure aku tak jumpe lagi ngan geng2 ngko tuh.coz,,korang group B,,aku group A..!!!mujur aku cepat leh kawan..aku kan peramah...kui3..

No comments:

Post a Comment