Friday, December 03, 2010

credit to amin..!

hola..

haa,,ari ni aku nak citer pasal 1 lagu yang aku baru suke.lagu seize the day by A7x.aku taw lagu ni pown dari amin..kawan baru aku..!kui3..credit to u amin..!!ni hadiah aku ntuk ko iaitu mengglamourkan diri ko dalam blog aku yang chooooomel nih(prasan tol..).aku punye kemaruk sangat sampai aku tukar nickname aku kat fb dari sabella mohamad to sabella avenged.ok,,sesape yang nak add aku kat fb,,cari lah ye.ecece,,promote la pullekk.haa,,kalo amin ni pulak nickname dye avenged amin.add,,jgn tak add.amin,,ko tengok nih,aku dah promote ko,jangan lupe blanje aku gitar yang rm700 tuh..!!wakaka..sabila,,control2..behave urself okeyyyy.ade banyak lagi lagu dye, tapi stakat yang aku dengar buat mase ni,lgu seize the day yang paling bez kott.dye tak la rock sangat,,ala2 slow rock gituu.

ni ade drama sket pasal seorang gadis(ecece)yang bertekad ntuk mencari lagu seize the day.kui3..

 heiii,,mane la lagu seize the day nih.kalo tak jumpe,,aku sepak ko,amin..!


   haa,,jumpe dah.try dgr dlu slow2..bez ke tak,,bez ke tak.. 


fuhh,,pergghhh,,,bez bangett......!!!tulun.....!!!!!!!!!!


      enjoyy,,,'juz enjoy da song..'(mandai ubah lagu)

daa...
=)

No comments:

Post a Comment