Wednesday, December 15, 2010

aku,,takut sesangat...!!!!

assalamualaikum..

firstly,,aku nak korang bace nih..
-ya Allah,,Kau kurniakanlah keputusan PMR yang terbaik buat salah seorang calon PMR,,iaitu Nur Sabila Mohamad.
aminn....

fuhhh,,nengok tajuk pown korang leh bayang ape prasaan aku skarang...aku takut...!!!!waaaa..... =(.korang taw tak,,result PMR kuar ari kamis minggu depan...!!!!isk2,,aku berdebar,takut,nak nanges and macam2 lah..

aku takut aku tak capai target,,
aku takut nak amik result,,
aku takut aku akan buat mak+abah nanges,,eh cop2,,abah tak nanges la kot =P
aku takut result aku rendah,,
aku takut aku tak leh dapat ape yang aku nak kalau aku tak dapat 9A,,
aku takut nak bagitaw kat mak ngan abah aku kalau result aku tak elok nanti,,

waaaaaa.....!!! :'(
ya Allah ya tuhanku,,
tolonglah hambamu yang lemah ni,,

korang tolonglah doakan aku supaya aku dapat result yang ok eyh???
=)
aku saaaaaayang korang...

daa..
=)

6 comments:

  1. xpe...adk da berusaha kn,,skrg tawakal jer k...^__^ ape yg kte dpt 2 yg tbaik rite...^_^

    ReplyDelete
  2. ilek r adik...kiter dh buat yg terbaik utuk sesuatu tu..jgn gelabah sagt okei..gud luck

    ReplyDelete
  3. thanx akak n abg,,
    wuwuwu,,
    nk nanges ase....
    =(
    :'(

    ReplyDelete
  4. thanx limited edition.hamboihhh,,'lmited edition'!
    =p
    wan:yer ah,,awk fom3 gk kan..
    takot...

    ReplyDelete