Thursday, December 23, 2010

alhamdulillah...syukur sangat2...!

ari ni ari kamis..
ari ni 23/12..
ari ni jugak aku bleh result......





....


....










jangan biarkan hidup anda,,
dselubungi,,misteri.........
wakaka....

sbenonye,,ari ni aku brsyukur sangat2....!!ape yang aku harapkan slame ni,,ape yang aku duk doa tiap2 hari,,trcapai jugak.aku boleh 9A.alhamdulillah sangat2.......!!!!korang taw tak,,pagi tadi mase aku nunggu abah aku balik,keadaan aku same sejibik cam nak exam ari tuh.fuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh.........!
-first,,kaki ngan tangan aku ofkos la sejuk.putih semacam bak nicky byrne uoolllllssss..jangan memain..
-then,masalah penyahtinjaan aku tak berfungsi dengan baek.kejap2 nak terkencing,,kejap2 nak terberak.adooyyyyyyy..
-perasaan sayu menyelubungi diriku.ececeh,,nanges sensorang lam bilik.waaaaaaa...

pastu,,takde dah kot.atau aku tak ingat..maklumle,,teeeeeeeeerrrrrrrrrrlampau gmbire.sabila2,,control urself okeyyyyyyyy...ni baru tahap PMR.2 taon lagi ko kena hadap SPM plaks.ye,,ye..aku sedar.bukan aku nak berbangge tawww,,cume nak raikan kejayaan aku nih.on the way balik umah,pas ambik result,,org first aku kol,mak aku.tapi tak terangkat coz mak aku lam bilik air.aku kol kak long.eh,,teriak sakan lak minah ni.aku yang dapat result,die yang over.ahaha..!pastu kol mak,abang mudin,abang pie.abang pi tanye aku,nak adiah ape.aku nak pikir dulu,,nak paw die cukup2..!! wahahahahah...!!!!!!!!!!!

alhamdulillah sangat..
terime kasih ya Allah,Kau telah kabulkan permintaan hamba..
tanpe doa mak + abah + adik-bradik + korang sume,,
tentu aku tak dapat ape yang aku nak...
thanx ya...!!

daa...
=)

5 comments: