Thursday, December 09, 2010

abes da kem english

salam..

kem english aku da abes ari ni,,
hhmm,,tetibe lak aku ghase cam nak lagi..dlu kemain aku citer yang kem ni tak bez kan.ish3..akhir2 ni aku rase bez lak.sbelum balik tadi,,kitorang ade la bergambar2 skit.ntuk kenangan..seb baek aku bawak kamera.leh mntak tolong sir ambikkan..credit to sir..hoyeayh,,hoyeayh..!!!

tetibe aku ghase rindu ngan suasane blaja..

tetibe aku ghase rindu ngan korang sume..


lawak korang..

tetibe gak aku ghase rindu ngan bilik tu..


sejuk2 gittuuu...

tetibe aku ghase cam nak main conteng2 jek ngan whitebod canggih tu..

tetibe aku ghase nak twisterkan tongue aku ngan ayat2 tongue twister yang sir cheam and pn.nora bagi...

tetibe aku ghase nak men record2 sore pastu dengar smule..
ade ke tak iras2 british punyo..

tetibe aku ghase nak ghase brdebar-debar nunggu turn nak berdialog..

hmm,,tapi da abes,,nak buat camano..
kite cntact2 ikot fesbuk jew la eyh..=)


              aku tak kan lupekan korang...!!!!! =)

         law korang terer,,try ar crik mane aku..


              memory wif mr.cheam ah ngan.. <3 <3..


.

                    mr.cheam,,thanx yaa...!!

             nak balik daaa.... =(

                   ss...(syok sndiri...=p)

aku harap ley jumpe korang lagi eyh...
daa..=)

No comments:

Post a Comment