Friday, December 31, 2010

tahun 2011,,aku berubah doe..!

yeah...!!emang taon depan aku brubah..hal ni dah lame aku pikirkan.okeyh,taon depan aku nak jadi:

~aku nak soh orang pnggil aku NICKY..!plisssszzzzzz,,korang,panggil aku nicky.. boley..?? yg nih paaaling pnting,terutame ntuk dak2 skolah aku..!
~lebih open-minded.tapi open-open brtempat la..
~stylish kot..! ahaha..
~ganaz ckit..saje nak cetus kontroversi kat skolah.hah,,elok sesangat la tuh,,dah la aku nih school prefect.silap2 kene pecat doe..!
~urmm,,aku tak decide lagi same ade aku nak jadik pendiam ke tak..nanti2 la eyh..!
~jadik jahat ckit..
~haaa,,trademark aku taon dpan,'vibrate ati aku..!'.ahaha,,law taon sbelumnye,'kesok ati aku'. orang trengganu paham lah ye..law tak taw,,tanye aunty google okeyyy...
~lebih matang...

konklusinye,,sabila will be da new sabila....!!!!!
ohoho,,

daa..
=)



                         ntah pape~~

No comments:

Post a Comment