Saturday, July 23, 2011

adopt the pace of nature , her secret is patience

hey assalamulaikum eberibodehh

homework tak siap lagi . peka kimia tak siap lagi ditambah pulak dengan si azim yang suruh aku lukiskan diagram untuk dia sekali . takpe aku buat . kau kan kawan aku . okay aku baik . rajin juga

hey aku tulis entry kali ni bukan nak cakap pasal azim . bukan nak cakap pasal homework . bukan . aku nak cakap aku pergi pantai . 

petang semalam aku pergi pantai . satu kereta mujur tak macam ikan sardin marina . 
aku , mak , abah , kak fishah , abang pi , and si temok hariz aqashah .

gigih mak bawak mangkuk , sudu semua . eh bukan . abah yang bawak . konon konon sana nak makan bubur kacang la . sebelum sampai pantai , dah singgah beli kat kedai makan .

bawak tikar . tikar tu namanya cap jempol . sampai sana , abang pi suruh aku bawak . aku menolak sebab ada 'cap jempol' tu . aku terus dipaksa dan dipaksa . abang pi gelak gelak tengok aku bawak . cilaka

say cheeese

jom yangg berpegangan tangannn

hamboi hensem kau hariz



adik mek
pantai teluk ketapang

6 comments:

  1. wahhh..sronok p pantai.kat mane pntai teluk ketapang tuh?

    ReplyDelete
  2. haha, baby tu nme dia Hariz.. cute. innocent facela.. haha XD

    ReplyDelete
  3. lama gila kak dek tak g pntai dek . ahahaha XD

    ReplyDelete