Monday, July 11, 2011

i'm not so good with words . yah ?

hey asslamualaikum eberibodehh


pagi , 7.45 a.m
'perhatian kepada semua pengawas disiplin perempuan tingkatan 4, sila tunggu selepas perhimpunan ini. 
sekian , terima kasih'

ustazah datang jumpa kitorang . bagitaw pasal kem pemantapan aqidah di anggullia beach resort ,
13 - 14 ni

"awak nak pergi tak ?"
"mm ntah ar . awak nak ?"
"jom ar billa , hari tu saya sensorang je . tade kawan pun"
"okay . nak pergi jugak la"

aku dengan afira , orang ke-2 angkat tangan . 7 orang je yang diperlukan .
akhir2 tu , beberapa orang minah tigeposeng mula mengangkat tangannya .

"hmm . ramai yang nak pergi ni . nanti ustazah tampal la senarai peserta dekat info disiplin . tengok kat situ eh"

masa rehat , 10.45 a.m
tengok senarai nama 

1. nazihah
2. nazifah
3. azizah
4. shafiah
5. afira
6. fatimah
7. tak ingat hakuu

welk . nama aku tade . welk welk . bangga aii nyah
ustazah tak suka aku . aku tahu . menyesal aku genyah macam sotong pergi angkat tangan .
hey bella , kau tak ingat ke peristiwa tahun lepas ?

ustazah , aii rock okay , sebab tu ustazah drop kan nama aii kan ? yeyehh
thanx ustazah , kerana dirimu begitu berharga . aww tacink tak

hey kemon lah . at least kau tak tinggal kelas bio , chemy and physics kan ?
kau boleh join simulasi haji form 4 hari rabu ni kan ? 
what more could i ask for ? heh

'hah . ye ke awak tak pergi ?'
'hak'oh ye laa . sape la saya ni di mata ustazah'

adik mek
sory fira
take care ! :')

2 comments: