Saturday, July 02, 2011

babaii . sila rindu aku

hey assalamualaikum eberibodehh

esok sekolah aku cuti . sekolah kaw ? keh keh keh .
so , aku decide nak pegi perpustakaan awam . ala kat kole ganu tuuu . nak buat projek sikit . malas la nak duduk kat rumah . see . aku nak lari rumah pun lari pegi kat tempat berfaedah tau .*menjeling

aku pegi dalam pukul 6.45 . ikut abah aku nak pergi kerja . then balik pukul 5 p.m . pehh tersumbat hidung .korek hidung

tapi tak kesah la lama pun . chill lah . aku boleh buat macam macam kat sana . nak blogging pun takde hal lah .
jom tawen ngan aii

adik mek
ULBS + syarahan 

8 comments:

  1. haha , akak pon salu p library if boring :)

    ReplyDelete
  2. ehhh?? asal ramai gak yg nk gi perpustakaan ngri trg ni?? td ada org gi dating ngan adik2 dia kt sana gak.. ^_^

    ReplyDelete