Tuesday, July 05, 2011

contest : blog gemilang

hey assalamualaikum eberibodehh


aku join contest oleh si azhunk ni
klik >SINI< untuk ke contest dia tuh

saya dah like fanpage and dah folow blog azhunk okay

kenapa saya suka blogging ?
sebab saya boleh kongsi perasaan saya . act , bukan kongsi sangat la . saya bukannya suka nak citer gebang gebang pasal saya ni . kiranya blog ni macam tempat luahkan perasaan cengituu . aww . macam diari . mungkin bila bila nanti , saya boleh baca balik and recall moments dalam hidup saya sebelumnya . aww lagi

berapa jam sehari saya meluangkan masa buat blog ?
okay memandangkan saya ni student , so tak leh la sepenuh masa tumpukan kat poppyimut ni . hello aii bukan penganggur .*titiba
tapi pagi pagi , lepas solat subuh , saya akan buka blog dulu . ada la dalam 15 minit . kalau weekends or holiday , dalam 2-3 jam kot . eh ye ke . hak'oh saya yakin itu jawapannya .

dari mana saya pelajari cara berblog ?
sebenarnya dah berkurun saya mengidam nak buat blog . pengaruh abang . eh ehh baru saya perasan abang saya blogger boii la . aww bangga aii .
eh sory suka nau nyimpang
takdo orang ajar ponn . try godek godek sendiri je . hikhik . terer tak aii terer tak
*eh cik azhunk jangan sekel saya guna senduk tu*

saya tag 

sesape nak join gi lepak sini  --> azhunk world
perghh siap ada world world giteww
anda mau rockk . hihi

adik mek
fuhh kiri
fuhh kanan


6 comments:

  1. haha XD

    comel jee dia nie :)

    akak bloging coz nak cari bf ensem . haha XD oke , tu tipu -.-

    ReplyDelete
  2. hape ke comel camtu akak
    hahah
    perghh nak jugak sorang !
    wee

    ReplyDelete
  3. Syukran Jazilan sebab join !

    menarik juga entri ini :p !

    - Entri Diterima -

    Good Luck Tau !!!

    ReplyDelete
  4. gud luck sabella,
    p/s akak berblogging sebab abg Botak yang suruh... ngee (^_^)V

    ReplyDelete
  5. akak novexx :
    cesh , perahsan la akak ni !
    wekk
    haha

    ReplyDelete