Saturday, July 09, 2011

petsss

hey assalamualaikum eberibodehh


aku nak bela sugar glider . tolong ar tolong ar . aku nak bela . desperate gila lepas tengok majalah 3 minggu lepas . abah aku pun suruh aku bela . hihik 
tapi menatang ni mahal weh . aku baru ingat nak gi beli . tahu tahu je harga rm200 + seekor . gila kering aku
tu tak masuk lagi sangkar , vitamin dia sume tu . 

tapi tak kira . aku nak beli jugak . huaa

hey tahu tak aku pernah bela hamster . ditekankan perkataan 'pernah' okay . semua dah menemui ajal dah . 
aku start bela hamster dari darjah 6 . mula mula hamster aku nama jimmy ngan dora . pastu budi bujuk kiki kaka bintang bulan jenal hape tah . lebih 20 ekor sampai la aku form 3 . pastu dah stop . 

tapi kan aku rasa kalau nak bela sugar glider ni barang barang dia macam sangkar , botol air and so on tu tak yah beli dah . sama aje kan . hihi seronakknyeww

sekarang ni kat rumah aku ada kuceng je . tu pun dah nyanyuk and dah tade gigi . pahal . buruk nau aku tengok . ada ke patut dia kencing kat botol friskies pastu aku yang berbaju ungu pengawas yang dah nak pergi sekolah ni titiba terdetik nak bagi dia makan , pegang botol tu pastu pfftt ..

nak beli sugar glider . aku sanggup tak belanja kat sekolah . kumpul duit . kumpul duit . yeyehh


adik mek
sumpah comell !

14 comments:

  1. nak bela jugak, nanti nak suruh abang botak belikan laa... sila jeless... ngeheheheh (^_^)V

    ReplyDelete
  2. welk welk
    abg botak tak layan punnn
    hihi

    ReplyDelete
  3. sugar glider tu comel . tapi kecik sangat . hihii .

    ReplyDelete
  4. dia nak belasah mark, sebab buat awek dia sedih.... hahahahahah

    ReplyDelete
  5. miz novexx : haih
    kuat berangan la akak nih
    ;P

    ReplyDelete
  6. hUhu...belA lAa...cuTe sgt...c0usin siS ad belA...2 ek0r..^^

    ReplyDelete
  7. waaa terharu aku bace..
    sanggup tak blnj..
    kalau kat tmpt aku harga
    SG ni 270..
    nnti dah beli bgi tahu eh..
    sumpah best..

    ReplyDelete
  8. haha
    kau ckp cantu lagi aku terharu
    hak'oh menatang ni mahal doe
    oke2 nanti aku dh beli kita share2 okay
    ;D

    ReplyDelete