Thursday, July 28, 2011

ubat ? tanak lah hakuu

hey assalamualaikum eberibodehh

ubat . apa itu . ubat itu adalah benda yang busuk dan pahit dan bukan makanan feberet aku .
aku benci ubat

bila nak makan ubat , aku kena minum air bergelen-gelen . aku kena tarik napas sampai regang otot hidong .
rasa nak nangis pun iya . pastu bila dah makan , dia nak terkeluar balik . dia dah melekat lekat kat lidah pastu rasa pahit . aku benci

pastu pastu aku sendawa burrp burrpp . kentut pun ada . aku telan sekali dengan udara mungkin . 

aku benci ubat besar . erghh . ubat paling besar yang aku boleh makan setelah dipaksa diminum air bergelen ditelan udara diregangkan otot hidong ialah paracetemol . aku benci bila doktor bagi ubat besar dan panjang .
welk jangan harap aku makan .


adik mek
loya aku dengan ubat


8 comments:

  1. apa ni,

    dah besar gajah pun takut ubat..


    AHAHHAHAHA

    ReplyDelete
  2. kau tu yang besar gajah
    aku kecikcomel hokeh !

    ReplyDelete
  3. kalau pakwe kau
    tolong suap kn
    ubat sebesar gajah tuuu..
    mesti kau telan gak kannn??
    hahahahahahaha =p

    ReplyDelete
  4. trs ltak kat anak tekak jer bella;)

    ReplyDelete
  5. far8 :
    haha nyah kau farid .

    kalau afgan yg tlg suapkan aku terus telan kot ! hihi

    ReplyDelete
  6. sarah :

    susah la akak . haih
    nak termuntah balik :(

    ReplyDelete
  7. sabella weyh . contohilah aq . ubat plg bsar aq mkan ialah ubat slsema yg bulat kecik kecik kaler kuning . haha . tu pom skali aje . yang laen aq wat hancur lebur dalam air panas then baru minum . haha . aq pom takot dengan ubat . banyak kali try telan tp x prnah masuk hokehhhh

    ReplyDelete