Wednesday, July 20, 2011

C A M E R O N ! here i come wee

hey assalamualaikum eberibodehh

kelas aku cadang nak buat lawatan pergi cameron highlands . wohoo . walaupun aku dah pergi , tapi eksaited tu tetap ada sebab bagi aku best apee cameron . so , obviously aku join la kan .

tapi ada yang tak setuju . diorang nak pergi melaka . melaka ? best ke ? automatik kepala aku terbayang kota a'famosa , pastu meriam yang orang main duduk duduk atas tu pastu ambik gambar kcak kcak .
pfftt

sebilangan kecil je yang bantah nak pegi cameron tu . majoriti nak pegi . so , kita ikut majoriti lah kan . 
hey kemon lah , takkan nak ikut suara yang cinonet tuu ?

ada sorang tu datang ngengadu kat aku . ehh kau hingat aku kaunter aduan kah ? 
aku penolong kelas hokayy *tangan bawah dagu , mulut muncung sekshii*
dia cakap , "sabila , betul ke nak gi cameron ? husna , naimah tak join sebab diorang dah pegi dah tahun lepas . saya pun tak join jugak kott"

aku dah beghapi time tu . tapi try wat cool . aku jawab ," takpe ar . kita tak paksa sesape nak pergi "
heh jangan harap aku nak merayu manja pegang bontot kau . aku ada harga diri okay *titiba*

ye la , kita kena lah adil kan . kena ikut suara majoriti . takleh dengar individu je . sebagai penolong kelas , aku cuba untuk keringkan hati bila berhadapan dengan masalah ni . pekakkan telinga bila dengar rengekan rengekan manja selepas perbincangan .
ooh !

CAMERON HIGHLAND ! TUNGGUUU

adik mek
tak sabarrr

10 comments: