Saturday, July 16, 2011

sila buat muka kesian

hey assalamualaikum eberibodehh

ini bukan muka di tempat kejadian
hari ni hari sabtu , esok hari ahad . kenapa hari ni hari sabtu , kenapa esok hari ahad ?

pantun yang comel bukan ? tehee

aku kena keracunan makanan & cirit birit
statement di atas ditulis dengan harapan urat urat muka korang akan mengendur lalu muka simpati akan terhasil .

ok dah . semalam aku makan ayam . ayam tu bau pelik . aku tanya mak

"mak , ok tak lagi ayam ni ? bau cambasi je"
"ok lagi tuh . "

aku pun berjalan dengan hati girang lalala membawa piring yang berisi 3 ketul ayam lalu duduk bersila dan makan sangat sopan okay
^ohh , aku tak ingat baca bismillah !^

abang pi , kak fishah , abah tengah dinner kat dapur

"adik , oo adik"

huk aloh ngacau benau . berat hati nak melepaskan ayam tersebut . tapi muka kembali berseri apabila memikirkan kemungkinan orang di sana nak bagi ayam lagi .

"apa ?" *muka tak puas hati nyah*
"dah habis ke makan ayam tu ?"
"ada lagi ."
"ok tak lagi ayam tu . abang rasa macam lain macam je"

ceit , sampai hati kau mempertikaikan ayam aku . geram tak terkata rasa nak baling selipe jepun mixstar.

"mak kata okay . uh , kalau tak elok pun nak buat cane . dah makan . habiskan je la"
*gila ayat bongkak*

dah hasilnya , pukul 4 pagi tadi aku berlari -lari anak ke jamban . sakit perut lain macam weh .
pukul 7 pagi aku ke jamban lagi . selang 15 minit aku ke jamban lagi
dan aku tak ingat dah . setakat ni , 6 kali aku bertapa nun di sana . nasib baik dinding jamban ada bunga kaler biru . gojes !

abang pi , kak fishah , mak turut alami masalah yang sama . abah je tak . sebab abah tak sentuh pun ayam tu . hahaha jom kita gelakkan diorang .
 hahaha tak lawak

"abah , kalau orang  ni yang makan ayam banyak ni tapi berak nya tak kerap mana berbanding dengan orang yang makan sikit tapi acap kali berak , maknanya antibodi orang kuat la ?"
"hak'oh . antibodi kuat la tu"
^ayat sinis untuk kakak ipar aku . muehehe^

adik mek
sakit perut !

1 comment: