Saturday, July 30, 2011

pagi ini pagi sabtu

hey assalamualaikum eberibodehh

jenjalan merayap kat blog seseorang ni . pastu ternampak entry baru dia . 
entry baru dia ni lain sangat dari entry lain . maksud aku , cara penulisan dia . hari itu dah ada dah yang pattern lelain sikit ni . aku dah syak dia copy hari tu

pastu bila baca entry terbaru ni , aku tengok ada word 'geng so panass' . terfikir hey kau ada geng nama so panass ? advance nya padahal kau duduk kat hulu . hulu is pedalaman . opss
boleh klik kat 'so panass' tu mean , ada link . aku klik la . keluar satu blog . blog ni untuk geng so panass tu .
aku cari jugak lah nama budak alien ni kat situ , takde pun .

aku baca entry so panass tu , tengok blog kakak kakak laa . mana taknya , diorang cakap pasal tengah buat practical la sume la . then , dari situ aku tahu dia ni boleh di cop-merah-bulat-bentuk-macam-bunga copy cat kat mana eh . bontot mungkin .

kalau copy macam sesuatu yang aoleh dikongsi like tazkirah , cerita2 ke hah okay la jugak .
tapi still tak boleh lupa kreditkan kepada tuan punya tu . ini copy catatan orang . catatan peribadi orang .
heh ini dah melampau . aku report kat mak . eh titiba .

eh dah kenapa kau nak copy entry orang sangat hah . aku tahu penulisan kau tu senget benget tapi jangan la sampai copy copy ni . blog ni merupakan salah satu medium untuk kita memperbaiki cara penulisan kita .
penulisan aku pun tak betul apa . tapi aku cuba la . ngeng .

yang ni aku cinta . aww

so namo copyw copyw taw . eh gedik tahap nyah pakai sepende pink . ok lah . bai lah .


adik mek
COPY CAT ITU BUSUK

4 comments:

  1. haha XD tp rsenye kucing dlm gmbr tu innocent.. muka pun muka innocent

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..tak baik betol lah dy..
    copy benda peribadi org..
    tapi aku suka ar klo org
    copy aku nye entry...
    nmpk gak entry aku tulis tu bagus...
    hihihihihi pasan je aku

    ReplyDelete
  3. miss xyz :

    hak'oh kuceng tu takde kaitan langsung
    :)

    ReplyDelete