Thursday, July 21, 2011

makan eskrem

hey asslamualaikum eberibodehh

aku suka makan eskrem . kdah , bai .

eh , jangan la tetarik rambut aku . korang tanak aku pergi sini eh ? okay okay aii duduk di samping yu okay .
^ drama bermula ^

aku tak tahu sebab apa aku suka makan eskrem sekarang eh padahal dari dulu lagi aku suka tapi sekarang makin menjadi-jadi . agaknya aku rasa aku ni comel 
*leset hingus kat dinding*

pagi tadi aku bangun pukul 4.20 abah aku kejutkan . pastu mandi pastu naik mandi pukul 4.50 fullamak 30 minit aku dalam bilik air . entah apa yang aku duk belek pun tak tahu lah . itu normal .

pastu aku buka laptop . pastu aku ambik buku fizik dengan mood nak revision . pastu aku turun gi dapur makan eskrem . siap letak dalam kon woo . bajet mc flurry.

pukul 5 pagi makan eskrem . itu awesome kan ? teheee
lepas solat maghrib tadi pun makan eskrem lagi . 

alolo kuci kuci . aii nak eskrem bukan roti la sayangg

adik mek
addicted . maybe

2 comments: