Thursday, June 30, 2011

rindu aku tak . oke tak . babaii

hey assalamualaikum eberibodehh

aku pernah dapat suwwratt cintewww . eh pahal ko muncung muncung . aku sangkut beg adidas ciplak yang koyak rabak tu kann
oke permulaan yang emosi . ahh jiwa kacau jiwa kacau

aku pernah dapat surat cinta . kaw ada ? *dada ke depan,muka dongak,tepuk tepuk dada
form 2 . pehhh . memori berputar lagi *giget hujung jari , muka menggoda tahap max
dia poswomenkan kawan aku . 

"sabila" 
"yap"
"ada orang bagi surat" 
ambik surat
 "eh surat ape niiiii" *nada eksaited hokeh
"ada orang bagi . jangan baca sekarang . balik nanti"

pehh dup dup dap nyah . aku rasa nak koyakkan ngan gigi aku time tu jugak . oke terover . aku ngaku.
petang tu aku ada latihan kawad . sumpah tak menahan aku fikir pasal surat tu .

pegi surau . masuk tandas . butakan sense hidung . bukak surat

pehh . gigil aku . ceh pahal aku gigil pun ntah . apa pon takbolehh

aku tak ingat karangan tu . kalau ingat , wajib aku tulis kat sini . last last tengok nama penulis . 
nama glemer you ! tapi aku kenal . 

'eh dia ke ? betol ke dia ? tak caya lah' 
tangan tak habes habes gigil . nyampah aku

aku tak caya sebab tulisan kat surat tu cantek . aku tau tulisan dia buruk .
pagi besok sumpah malu nak cakap ngan dia . tempat duduk dia depan aku . 

"sabila , kau marah aku ke ?"
"ehh tak !"

serius aku tak marah . just malu je . tapi bila dia tanya macam tu , lagi la aku malu .
terus bisu 2-3 bulan

bila aku angkat tangan nak jawab soklan , dia pun angkat jugak . hello ni bukan prasantan .
kat whiteboard , dia tanya

"eh sabila , kau marah aku ke ?"
"tak lah"

serius la aku tak marah kau . aku malu je . sory okay .*kekedip mata
sekarang kitorang oke je . nape ntah aku emo sangat dulu . tak matang lagi kot . 


kita kawan kan ?

adik mek
suwwit :)

12 comments:

  1. ahahahaha~ xpernah plak keen dpt surat cinta sbb keen dak sekolah agama kot.. klu ada surat cinta, kena rmps.. hihii~ ^_^

    ReplyDelete
  2. ecece..marilah kita kekal bersaudara selamanya.. :)

    ReplyDelete
  3. kihkihkih...

    comel...

    cinta zaman sekolah penuh dengan warna warni..

    kita kawan kan..

    ReplyDelete
  4. tak bercinta pon !
    hntar surat je la
    haha
    yap, kita kawann
    ;)

    ReplyDelete
  5. wah,dapat surat cinta :)
    seronoknyer ^^,

    ReplyDelete