Wednesday, June 01, 2011

kalau saya dapat RM300

assalamualaikum~
hi peeps !


wah cayalah kak safra nak bagi 600 woo~
sayasuka sayasuka. dah la nice gila blog akak sweet ni. ala2 pink gituu. i loiikke !

ok first, saya dah follow blog kak safra taw. and dah like page INTBM tu. wee~ 
ok since saya masih lagi pelajar di skolah menengah and baru je form4, saya perlukan buku rujukan. isk3~ *tacink lak* dah la buku buku SPM ni mahalmahal. tak nak ar susahkan abah. so saya ingat nak beli bukubuku rujukan tu dengan duit ni. wee~ sayasuka sayasuka

then, saya ingat nak bagi dekat mak. sebab apa ? sebab Mother's Day baru ni saya tak bagi hadiah pun. :'). 

then, kalau ada duit selebihnya, saya nak tempah header, banner and macam2 lagi lah. nak belog comel macam kak safra jugakkk~. jilez i taw. nak buat sendiri tak pandaii. sobs3~

saya bersyukur sangatsangat kepada Allah s.w.t. kalau dapat menang contest ni. kalau tak pun, redha je. ^_^
kak safra, bagus taw buat contest macam ni. amatamat membantu sesape yang memerlukan ok. *macam saya*

saya tag pada :

kak rean, kak farhana and kak damia, join contest ni taw. best ! boleh beli macammacam dengan RM300 ni. wee~

sebarang kemusykilan korang boleh la rujuk kat blog kak safra ek.
tarikh tutup penyertaan : 15 JULAI 2011 sebelum 11.59 pm.
good luck !~


No comments:

Post a Comment