Saturday, June 04, 2011

sayasuka sayasuka

wootwoot~
eksaited gila kot. tingak la header baru i tu. sayasuka sayasuka. sila jangan jelez sebab kalau jelez aku tunjuk gambar lubang hidong. hihi. header ni aku tempah dengan kak adah. tak pandai la aku nak ngedit photoshopshop bagai ni. so aku tempah. cantekcantekcantek ! mekasseh kak adah. mekasseh sebab merealisasikan impiankuh. eh eh please jangan giget saya.

then, nak creditkan doodle yang kiut tiut ni kat strawberryluhve.tumblr.com. aku tak tahu lak sebab apa. kak adah yang suruh. weewee. mungkin kak adah pinjam doodle kat websait tu kot !

tingak, tingak lagi. background pun dah bertukar kan kan kan. tadi aku ubah template, last last habis berubah. siot je. kena la ngedit ngedit balik. tadd .. tadda.. ! *senyum comell*  fuhh saket la mata aku duk naip dalam gelap ni. kibod pun tak berapa nak nampak. kan best kalo lappy ni touch skrin. boleh tet tet tet je kan.

eh budak comell tu online la *tetibe*

daa~
=D

No comments:

Post a Comment