Wednesday, June 08, 2011

made it OBVIOUS~

halooo~

baru lepas tengok citer KORBAN KASIH ABAH . tacinkk ! mungkin sebab aku panggil ayah aku ' abah ' jugak kan. hmm~ 
tak nak jadi jammy a.k.a milah tu. fuhh mintak simpang laa .


pic takde kena mengena. err abaikan

eh ramai la yang tanya aku pasal header i tu. wee wee. aku tempah dengan ~ kak adah ~ la. perghh dia punya header memang ada umphh lah. simple tapi cute ! murah lak tu . rm5 aje wa cakap luu . haih moncong moncong lak mulutnya. aku ingat nak tempah lagi lah . waa voley gitu ? entah la bila tengok kak adah release kan header yang orang tempah kat belog dia, aku rasa nak kumpul header lak . eh ada ke orang yang kumpul header ? nak tempah header banyak banyak . . wah best nyeww

so , buat sesape yang nak tempah header tu , contact ~ kak adah ~ melalui fb dia ye. >KLIK SINI< untuk ke fb kak adah. layanan first class akan diberikan . cayalahh
kak adah pun ada jugak khidmat ngedit ngedit belog ni taw !

p/s : tukar lagu baru. enjoy the song peeps !


daa~
=D

8 comments:

  1. phiwit...nak header gak. tp cuma blogger picisan.

    msti org tak perasan header saya...hikhik!! (ok tak alasan camni sebab takde header?huhu..)

    ReplyDelete
  2. ecehh
    alasan cannot go la !
    haha =D
    jom la tempah kt kak adah ^_^

    ReplyDelete
  3. belog comel! :D suka sangat3 lah dengan doodle ni! huhu

    ReplyDelete
  4. hee~
    kak adah mmg pndai maen ngn doodledle ni. hihi

    ReplyDelete
  5. ending ceta 'Korban Kasih Abah' best..:) sbb ending hepi.

    ReplyDelete
  6. a'ah betol tu
    sebab besenye msti si ayah tu mninggal ke hape ke
    yg ni laen
    hihi

    ReplyDelete
  7. hoho . header awk cun ^^

    err , andakah itu ?

    ReplyDelete