Saturday, June 04, 2011

lagu comell kat sini !

walaweyyy !

semalam kan ada la beberapa orang tanya lagu apa kat blog kite ni. kite kan, kite kan . . okay stop it. takyah mengada-ngada taik kuda lak. 
okay lagu ni, tajuk dia MEMBUATMU CINTA PADAKU. walaweyy, best tahap bapak kot ! bapak-bapak sekarang ni pun tak best camtu. ihikk~ first time aku dengar kan, ya Allah best gila ! hari-hari aku duk ngadap lappy ni semata-mata nak tengok video clip dia. suwwwwwwwwwiiiiiit sangat ! 
tapi kan, dia ada dua versi tau. satu versi perempuan yang nyanyi dan satu lagi versi lelaki. yang lelakinya kumpulan ASBAK BAND. aku rasa lagu ni asbak band punya. helmalia putri nyanyikan balik. video asbak band suwitt gilagila. nak tengok ? klik >SINI< 

macho siott !

haa yang korang dengar kat blog aku ni yang helmalia putri nyanyikan. best kan kan kan. comell aje. nak tengok video helmalia putri klik >SINI< . tapi video asbak band lagi sweeter ! sumpah tak tipuu. err..betol ke word "sweeter" tu ? ahh abaikan.

cuncun *sory terseksi lak gambarnye*
aku tau korang tangkap lentok + cintan + rasa comell aje kan bila dengar lagu ni. ohh memang lagu ni suwiit ohh memang lagu ni suwiiit !!
kat fesbuk dah berapa kali dah aku share video ni. tag kat orang ni tag kat orang tu. haha. abaikan. asalkan aku bahagia.

so, jom karok dudes !


daa~
=D


nota kaki : ehh, ni aku dah bagitaw lagu apa kat blog ni mesti lepas ni korang tak landing sini lagi dahh. eii aku cepuk kang


19 comments:

  1. nawal : oke2 enjoy da song ! ^_^
    miss addin : bez kankankan

    ReplyDelete
  2. wahahaha !! sy yg mintak entry ni .. :D TQ

    ReplyDelete
  3. aha..nie la lagu comel tu rupenye..hee

    ReplyDelete
  4. hee~
    yg ni la. ohh trase diriku di ambang kecomelan

    ReplyDelete
  5. nak tengok juga lah video clipnya =)

    Do visit my blog back: Teratak Cik Asfz ^_^

    ReplyDelete
  6. asbak band akk tau..
    suke lagu dorg jgk :D

    ReplyDelete
  7. lagu nie best la . nice :)

    ReplyDelete
  8. kenapa aku taktau lagu ni..HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  9. baru nak tanye lagu apakah..dah jawb rupenya..hahah...

    RYAN BENJAMIN

    ReplyDelete