Tuesday, June 07, 2011

i'm the drama king . . ehh Q U E E N !

...
tetibe rindu team drama aku.
rindu lah kat kaw adek adek ! 
eh cop, adek adek ?
ye la, aku yang paling senior taw.
adek adek panggil aku ' kak sa '
haha ikot korang lah dek oii
' kak sa ' korang ni kan sporting gilagila
naik cuti nanti kak sa ada nak bagi something kat korang taw !
hihi

lama gila tak practice kan
last meet pun time last day sekolah baru ni
haha
teringat lak awal awal tahu hari tu
miss adila ngan miss julia gigih nau duk cari future actors and props.
aku awal awal lagi dah kejar miss julia
" tice, ade dok lagi borang drama ? "
haha
pastu audition.
sumpah kecut gila babas time tunggu result.
sumpah aku meraung on the spot kalau tak boleh.
alhamdulillah, boleh

aku mula libatkan diri dalam drama ni sejak form 2 lagi
masa tu mula mula team drama ditubuhkan
mak aku tak taw yang aku join.
yang sekarang ni pun tak taw
I' M  D E A D !!
lepas tu result exam aku down gila
eh tapi lepas buat persembahan tu mak aku taw
tu pun sebab ada mamarazzi tak bertauliah 
sakai

result aku tu..
. . .
aku dapat no 4 dalam keseluruhan
dapat 8A or 7A macam tu la
sumpah malu !
mungkin sibuk sangat practice tiap tiap hari
tapi best !
balik rumah bila mak tanya pasal result
terus nanges tak hengat !
berderai-derai air mata tang tu jugak
haha
abah nasihat
lagi la aku nanges
sebak weh
rasa sedihh sangat bila kita dah macam down kan mak abah kita

tapi  kan, abah taw dari awal lagi yang aku join team ni
" abah, tadi orang audition, pastu orang boleh masuk drama "
" ye ? dapat masuk ? jangan bagitaw mak eh. shhh.. "
" hee.. " *sengihh*
cool gila abah
aku baru ingat nak pesan jangan bagitaw mak.
last last abah yang pesan dulu

tu masa form 2
sekarang aku form 4 pun join team tu lagi
mak tak taw pun
haha
abah taw
aku dah buktikan dah yang aku masuk drama kali ni takkan jejaskan result exam aku
mid year baru ni
alhamdulillah  =)
orang kan dah janji dengan abah
orang takkan buat mak abah down lagi dahh

aku memang gila dengan drama
ingat lagi masa akhir tahun tahun lepas
time tu orang lain duk busy isi borang tukr sekolah
miss julia tanya aku
" sabila, awak tukar sekolah mana mana tak tahun depan ? "
" err . . . "
" tice harap awak tak tukar la eh. sebab tice nak buat satu drama tahun depan and awak sangat sesuai untuk jadi actor dalam drama tu "
bila sebut je pasal drama,
" saya tak tukar tahun depan tice ! "
haha
salah satu sebab why aku tak tukar sekolah lepas PMR
miss julia and miss adila sangat sporting okay
  
specky : nur
middle : eh sori akak tak ingat  nama !
me
left : nur
right : me
haha !

hari sabtu ni ada practice
meet you there adek adek !
haha

daa~
=D



10 comments:

  1. ahaha , abah die pon sepothing ! ^^

    drama queen laa nie ? ;)

    ReplyDelete
  2. hihi :)

    drama queen la nehh
    jgn memaen..
    :p

    ReplyDelete
  3. kak rara, mak lain sikit . .
    sbb taon lps sy ambk 9 subjek kn
    so seboleh-bolehnya die nk perfect
    haihh =,="

    ReplyDelete
  4. hoho ;)

    psst , pic 1st tu npk awk cun gi-la . swear !

    ReplyDelete
  5. erk~
    time tu pakai susuk la akak
    x yh caye la
    haha

    ReplyDelete
  6. haha , bnyk laa susuk die :P

    ReplyDelete
  7. 8a?? dah cukup gempak r tu.. ish ish.. tapi memang nampak gile drama kat situ. sanggup tak tukar sekolah sebab ade drama.. interesting.. =)

    ReplyDelete
  8. kay are : eceh, gempak la sgt..
    tp seb baek masa tu exam mid year form 2 je.
    kalo PMR, sumpah naya.
    haha

    ReplyDelete