Saturday, June 25, 2011

why aku cakap abang mudin aku suwwiittt ??

hey assalamualaikum eberibodehh

'why aku cakap abang  mudin aku suwwiitt ??'
pergghh leleh abang aku kalau dia baca ni . terus bagi seppoh hengget untuk beli baskin robbin kot .
kejap aku putarkan balik memoir memoir aku dengan my NAJMUDDIN MOHAMAD .

...

okay
situasi 1 : time ni aku darjah 5 atau 6 . aku dengan abang mudin ikut abah jogging . tiap tiap minggu pejabat abah ada buat macam lari-lari dekat taman gitu . eh betol ke 'lari-lari dekat taman' ? macam pelik je . ahh abaikan . abah lari laju . tak sempat aku nak kejar . so aku joging dengan abang mudin aje la . tapi kawan sepejabat abah ramai . ye la yang program ni pejabat diorang anjurkan kan .
jog jog and jog .
aku dah tak larat dah masa tu . abang mudin pun duduk mencangkung depan aku and suruh aku naik atas belakang dia . korang faham tak ? alah cengini , aku paut tangan aku dekat leher abang mudin , dia pegang dua dua kaki aku . so dia yang dukung aku . dari belakang
dan lari lari dan lari .
best !

situasi 2 : aku form 2 . abang mudin datang ambik aku kat sekolah . dengan motor . biasanya aku naik bas . tapi masa tu abang mudin cuti . so ngada ngada lah nak suruh dia tolong ambikkan . 
aku tunggu dekat pondok pengawal . ramai gila yang tengah tunggu bas sekolah kat situ
tunggu tunggu dan tunggu . .
sampai la abang mudin vroom vroom naek moto . 
pakai sweater , helmet tutup muka
aku sengih sengih pergi kat dia
ahh datang dari mana tah angin meroyan titiba aja dia bukak helmet . eceh nak tunjuk macho la tu kunun kunun . dia bagi helmet satu lagi kat aku .
time aku nak pakai tu , susah pulak nak bukak kancing helmet tu . abang mudin ambik , tolong bukak , sarungkan kat kepala aku dan kancingkan .
aku : tergamam nyah ! *tapisayasuke*
dah la kat depan khalayak ramai . tang tu jugak aku nampak akak akak senior yang duk tunggu bas tadi tu duk tengok tengok aku ngan abang mudin . siap senyum senyum lagi . yang tak menahan kawan aku pun ada gak . wohoo~
pagi esok , kengkawan aku sebok duk tanya pasal hal tu . kawan aku cakap , ada akak tu siap cakap macam ni lagi " wah romantik nya abang dia !" "erk hensemnye !"
pehh  berdarah hidung aku time tu .
kawan aku tu pun gatal gak . kirim salam kat abang aku woo . 

act , banyak lagi yang aku nak story . lenkali la . aku takut korang boring jek

daa~
=D

14 comments:

  1. syok nya ada abg mcm tu -.-

    jelez !! :(

    ReplyDelete
  2. teheee
    akak pun best apa . . ad ma ngan abah yang sporting habes !
    ^_^

    ReplyDelete
  3. haha , kekdg jee :)

    akak nak abg ;) hehehe

    ReplyDelete
  4. haha !
    perasan hawt la mamat tu nanti
    heee

    ReplyDelete
  5. haha,. pastinya..try ahh g tau abg ada org nk knl? sis tngok respond dye lps tu g tahu akak ehh.. hehe

    ReplyDelete
  6. tapi
    skang ni abang ad kt USU la akak
    hoho

    ReplyDelete
  7. haha..
    akak pun pnh hdpi situasi cmtu..
    kalu citer kt die..

    xtido mlmla kot..ngeh2

    ReplyDelete
  8. ada gambo tak? yg latest....hehe

    ReplyDelete