Saturday, June 25, 2011

i lebiu !

hey assalamualaikum eberibodehh

burpp . baru lepas makan roti eskrem . aku tanak gemok aku tanak gemok aku tanak gemokkkkk !!!
*histeria jap please*

i don't need word to express
i don't need tears to shed
i don't need to ask for a smile
or a hand to hold me
all i need is
to be your super duper lovely youngest sister !

tiba tiba petang ni rasa nak buat entry pasal siblings . entah aku pun tak tahu kenapa . mungkin aku terlampau rindukan mereka ? hmm
aku ada 4 orang siblings , including me . kak long , abang pi , abang mudin .
and i'm the youngest . 

kak long
bajet ego . ye lah anak sulung kan
akauntan kat kl .
 the only sister that i have . 
dah kawen
hak milik : abang masri
pregnant !
selalu beli baju sama untuk dia dan aku
tweety holic 
pemboros 

abang pi
baik sangat sangat
engineer at kuantan
anak mak
dah kawen
hak milik : kak fishah
bertuah kak fishah jadi isteri dia !
father to : hariz aqashah

abang mudin
sweet + ala ala bekeng
handsome !
mahasiswa universitas sumatera utara (USU)
satu kepala ngan adik dia ni *yang menaip*
tak kawen lagi . *tak yah gatal gatal . nak kena sekeh dengan mak eh*
the most sweetest abang for me !

kami 4 beradik , semuanya rapat . tapi yang paling aku kamceng , dengan abang mudin . perghh sekepala do!
2 orang ni la yang degil
2 orang ni la yang suka gaduh time kecik dulu
2 orang ni la yang selalu kena marah dengan mak

kami 4 beradik tak pernah pun cakap 'aku-kau'
fuhh kaw nak kena cabai di mak ?
"kak long , abang pi , abang mudin"
ha kan sweet macam tu
dulu time sume tengah belajar lagi , kalau balik umah mesti berkumpul dalam satu bilik . tidur berselonggok dalam tu 
rindu saat itu !

nota leg : lenkali aku story pasal abang mudin

daa~
=D




8 comments:

  1. bestnya kamu . jelez meyh !! -.-

    ReplyDelete
  2. ala
    family akak lg bestt !
    sy lg jelez !!

    ReplyDelete
  3. freaky rindukan family dan saudara mara semua

    ReplyDelete
  4. freaky : sobs3
    *mood syahdu hari raye*

    ReplyDelete
  5. wahh...nice story..
    kim salam abg mudin yerk..kekekeee

    ReplyDelete
  6. cundaa : teheeee
    wah kem salam ? *kelip2 mate*
    agagaga
    insyaAllah ^_^

    ReplyDelete
  7. kan?,.best kn?,.CN pon 4 bradik jgk,.bile sume blk kmpul,kami akn msk special2,.mkn sesame,.sonott,.hehe,.

    ReplyDelete
  8. ciknuurul : a'ah betol tuuu !
    sonok sgt !
    =D

    ReplyDelete