Thursday, June 16, 2011

pheuw

perghh
esok dah nak bertolak ke penang . huh . sumpah aku malas . kaw bayangkan aku balik hari ahad then hari isnin full day practice then hari selasa the real competition .
pheuw~

malas nak citer panjang panjang . mood : sakai
keje sekolah tak siap lagi . nampaknya terpaksa lah aku kelek buku buku pegi sana . urghh ! naseb baek hari ahad ni cuti . terengganu je weh . kaw dak negeri laen jangan nak prasantan . 

nak celah sikit :
aku benci lah bila orang tak appreciate apa yang kita bagi kat dia . bukannya aku nak sangat 'penghargaan' tu . tapi sekurang-kurangnya tunjuk lah yang kau hargai barang tu . ni tak , orang bagi kaw buat camtu je .
tak cerdik betol.
bodoh la 
haa kan dah keluar perkataan 'comell' tu.

astarghfirullahalazim

gambar aku burok
ade aku kesah ?

p/s : benci aku orang macam kaw . urghh!

daa~
=D


5 comments:

  1. hah ?
    cane la akak boleh trfikir mcm tu
    haishh
    tu schoolmate la akak . .
    sy bg brg kt die, tup2 ad lam tong sampah
    cane la x sedih
    nmpak sgt la . .

    ReplyDelete
  2. huhu sabo eh dik jgn marah2 :P

    ReplyDelete