Wednesday, June 08, 2011

wohoo ~!

assalam !

hee. tukar lagu baru lagi ! ecely lagu ni dah lama feymes memes kat indon tu. tahun lepas kot. tapi baru ala ala popular kat malaysia ni.
haishh~
dari tahun lepas lagi aku letak lagu ni kat belog.
vogue tak aku vogue tak vogue tak
abang aku kan study kat indon so cepat aje la aku dapat stok lagu indon yang latest. 
diulangi yang L A T E S T . eh perlu ke aku vogue sampai ke tahap macam ni ?
tapi tu dulu lah. abang aku dah lama tak balik kaw taw tak ?

sobs . . sobs . . sobs . . pinjamkan bahu pleasee .

okay sambung citer.
aku terdetik nak letak balik lagu yang vogue ni lepas tengok iklan citer kat tv9
~ KORBAN KASIH ABAH ~
nengok iklannya pun dah ala ala tacink dah
citer tu siar malam ni tv9 , pukul 8.30 kalau tak silap
jom kita nenggok reramai kat depan tivi tuhh


p/s : miss u lah abang mudin . hari tu janji nak sponsor braces . nanti sponsor ehh. kalau tak , orang kerat bulu hidung abang mudin guna pisau mak kat dapur tuhh

~ mmuah abang mudin tikittt ~


daa~
=D

No comments:

Post a Comment