Monday, June 27, 2011

why aku cakap abang mudin aku suwwiittt ?? part 2

hey assalamualaikum eberibodehh

sambungan sini

abang aku sendiri yang check gigi aku . pastu dia teman aku pegi klinik . dia teman aku sampai dalam bilik rawatan woo~

time aku form 1
"kita balik naik apa hari ni  ?"
"ntah . abang mudin tak ambik orang ke ?"
"naik bas ?"
"takutt.."
"meh abang mudin ajar naik bas ea.
mula mula abang mudin pegi sekolah , pastu bila kita dah naik bas , abang mudin ikut dari belakang bas dengan motor .
pastu abang mudin ambik ar dekat tempat bas berhenti tu . eh ?"
*angguk*

abang mudin salu back up aku kalau mak marah

abang mudin beli henset baru tak bagitaw pun mak ngan abah.
tapi dia tunjuk kat aku . aku sorang yang simpan rahsia tu. 
shhhh
abang mudin bawak balik PSP dari indon.
mak abah kak long abang pi sume tak tahu
aku sorang je yang tahu
kami sorok dalam bilik
heeee

time dia ambik aku dari sekolah ngan moto , kami salu melalak nyanyi nyanyi atas moto.
hoho !

dia lukis potret aku
aww ! 

aku salu nangis kalau tak leh buat homework
dia sorang aje yang ajar aku

aku ingat lagi time dekat dekat nak PMR tu ,
aku lemah math
sains pon
dia salu call dari indon semata mata nak ajar aku math

masa aku form 1 , aku nanges sebab tak boleh nak sesuaikan diri
tiap tiap hari dia pujuk aku

dia nak floss kan gigi aku
aku tak bagi !

abang mudin balik dari ronda ronda 
"abang mudin , orang buat dah nota sains bab 6 !" *tunjuk nota*
" laa dah buat ke ? orang baru ingat nak tolong buatkan"

dia balutkan buku aku

sume benda aku citer kat dia 
kalau aku kena marah , dia mesti tanya pasal apa
kalau aku nanges , dia mesti nak tahu 
lagi la aku nangis ! tacink 
ye la , dia sorang aja yang caring pasal aku
=(

najmuddin : muka dihitamkan
haha
abang mudin : stetoscope's one
pelik
stetoscope kat kepala


12 comments: