Wednesday, January 02, 2013

2012 kata bai , 2013 kata hai . pergh ni pantun kepe ?

hey assalamualaikum eberibodehh

yey baru je lepas potong kuku . tadi kemain tak selesa menaip dengan kuku panjang . nak tekan kibod pun tak best . apalagi nak menaip pepanjang kat belog ni haa .

*tiup kuku*

kat twitter , azim cakap nak tolong potongkan kuku aku . hahaha gila . pastu titibe je sangkut hal nizam . kenapa eh nama nizam ada je dikaitkan ? aku rasa nizam yang tengah terbongkang kat rumah tu pun tak senang duduk dah . asyik terbatuk batuk je agoknye . sorry ye Zam Aziz . phew nama glamour gitchew guwa mention .

malam semalam ingat nak buat la entry new year . ala ala ambang 2013 gitu . tapi lepas tengok Kung Fu Hustle , ngantuk pastu terus tidur . tambah lagi dengan kemalasan tahap dewa nak menaip tetengah malam . sempat la jugak tengok countdown kat tv3 pastu dengar la bunga api bum bum kat luar rumah . mesti sesak jalan semalam kan ? tapi kan , buatpe la susah susah sambut new year bagai kat luar ? baca yaasin kat rumah sebagai permulaan tahun baru lagi lah ohsem . kan ?

semalam hujan kan ? boleh pulak bunga api tu meletup ?

siriyes wa cakap , 2012 paling best la . sepanjang aku hidup di SMKADG , aku rasa 2012 paling best , paling meriah , paling riuh dan segala paling lah . banyak gila memory dari awal tahun hingga akhir tahun . perkara yang tak best pun ada la jugak tapi sekarang , aku anggap semua tu manis . ya semuaaa !!

hehe eksaited bebenor part 'semuaa' tu .

act , aku ada catat dalam planner tentang kenangan form4 . i mean , from January - November . naik form5 , aku ada jugak tulis tapi tak sempat habiskan sampai bulan December . yang aku tension sekarang ni aku tak jumpa pun planner tu . dah merata tempat aku carik tapi still tak jumpa . kalau tercicir memana kat sekolah or ada sesapa yang ambik memang naya ah aku . puisi luahan perasaan bagai aku catat dalam tu . duhh .

kalau aku dapat balik planner tu , boleh aku share kat sini . kalau baca balik planner tu , mesti je aku gelak sensorang . heh .

for last day 2012 , tadak yang best pun . cuma semalam gi borong jajan dengan abang . stok banjir katanyaa . haha

*jeling satu plastik jajan kat sebelah*

petang semalam , aku bangun tidur titibe je teringin nak makan chipsmore captain munch yg hazelnut tu . meghoyan duk jerit satu rumah ' abang mudin nak biskuttt ' . benda tu je aku dok ulang dari petang sampai la pukul 8.30 PM . memandangkan abang aku pun suka sangat berjajan dengan aku , so dia on je bila aku ajak memborong . haa thats my bro *korek hidung abg*

semalam kan hujan tak henti henti kan , so redah je la hujan tu . even pergi dengan kereta , tapi sampai sana tetap kena redah hujan jugak . dahla parking kereta jauh . aku dah berbungkus dengan sweater bertopi . 

tu pengakhiran 2012 aku . permulaan 2013 ? err aku rasa not-so-bahagia la . pukul 1:39 AM tadi dah kena marah . apa kau ingat spesel lattew ? nyamfess . kacau mood tidur menyengih aku je . haktuih .

hm tanak ah fikir pasal tu . sway mood aku sway !

azam tahun 2013 ? hm mana boleh bagitau . secreto de amor katengko . azam 2012 pun aku dah lupa dah pebende . tapi harap harap dah tercapai la ye .

2013 means aku dah 18 la yek ? tak sangat la . 10 November 2013 nanti baru la cukup 18 . hihik itte mudew lagiw ah niw ? hihik lagi .

tapi kalau ikut tahun , memang aku dah 18 la kan . rasa macam dah tua je . hmmm . nanti dah sambung belajar ke peringkat yg lebih tinggi . eee macam tak sesuei aje besar ni nak masuk IPT dah . eeeeeeeee .

wei result espiem tak tahu lagi dah berangan nak masuk IPT bagai . 

soal result jangan sebut ah ! lambat lagi lah !



adik mek
2013 , bismillahirrahmanirrahim .

18 comments:

  1. @syana mizwateva ;

    aaaaaa histeria jap . hehe . thanks ye kak ;)

    ReplyDelete
  2. 2012 big year kn ? bnyak memory =),sy rindu sekolah

    ReplyDelete
  3. pantun 2 kerat..ihih
    tak sabar kan tunggu result sbb nak masuk IPT..
    best sgt masuk IPT!

    ReplyDelete
  4. faridatulfaraid ;

    saya pun rindu gegila sekolah ! ;D

    ReplyDelete
  5. fariza fauzi ;

    best ea masuk IPT kak ? eeeeee tak sesabau rasanya . haha

    ReplyDelete
  6. bile masuk IPT nanti, mesti adik rindu nak skolah balik.

    ReplyDelete
  7. husnaalyas ;

    sekarang ni pun dah menggila rindunya !!

    ReplyDelete
  8. aida azryn ;

    selamat tahun baru juga ! ;D

    ReplyDelete
  9. sabella~~


    rindu zaman sekolah...rindu zaman belajar.. sobs..sobs..

    gud luck dik :)

    ReplyDelete
  10. Happy New Year!! Hi Sabella! hope u can follow me at Horrible Adorable too :)

    ReplyDelete
  11. marcella ;

    yup rindu gilaaa . haha thanks kak :*

    ReplyDelete
  12. mr brightside ;

    happy new year too . okay i will :)

    ReplyDelete
  13. nurul faiz ;

    hehe thanks kak . happy new year too !

    ReplyDelete